10.04.2024

Το «CESTUI QUE VIE TRUST» είναι ο θάνατος όλων μας


Μήνυμα στον Πάπα Φραγκίσκο για τον τερματισμό της παγκόσμιας δουλείας :



Ο κόσμος είναι περισσότερο από έτοιμος τώρα να αγκαλιάσει έναν νέο τρόπο ειρήνης, η ανθρωπότητα διψάει τώρα για την πραγματοποίηση αυτής της βασικής ανάγκης. Οι πόλεμοι κάνουν όλους να υποφέρουν, κανείς δεν είναι απρόσβλητος, οι θρησκείες δεν έχουν απαντήσεις, οι πολιτικοί είναι ψεύτες και το ίδιο και οι δικηγόροι. Είναι καιρός να γίνουμε πιο υπεύθυνοι και να δοκιμάσουμε τον αυτοπροσδιορισμό, αφού δεν υπάρχει εξωτερική εξουσία. Βγείτε από τη Μεγάλη Βαβυλώνα, τη μεγάλη πόρνη του εμπορίου, της αιματοχυσίας, της δουλείας και του στρατιωτικού βιομηχανικού συμπλέγματος.

Άνθρωποι κλείστε τις τηλεοράσεις σας, πείτε όχι στους φόρους και την τεχνητή κυβέρνηση, σταματήστε να ψηφίζετε, επιστρέψτε στη γη και έξω από τις πόλεις, καλλιεργήστε τη γη και μετατρέψτε την σε παράδεισο. Αγαπήστε τους αδελφούς και τις αδελφές σας, μην τους σκοτώνετε, κατεβάστε τα όπλα σας.

Ο παράδεισος είναι ήδη εδώ στη γη, ο παράδεισος είναι μια κατάσταση, δεν είναι μια τοποθεσία, είναι εδώ στη γη, οπότε γιατί τον κάνουμε κόλαση στη γη. Η απάντηση είναι η ειρήνη και η αγάπη και η αλήθεια, αυτό είναι που επιθυμεί η καρδιά μας! -
Η Αλήθεια Ξεπερνά Τα Πάντα!  Αδράξτε Την Ημέρα!


«Δημόσια δήλωση για το γκρέμισμα των υποθέσεων» :


 - Όλα τα ζωντανά αισθανόμενα όντα με ελεύθερη βούληση και οι λάτρεις της ειρήνης και της αλήθειας, οι ζωντανοί άντρες/γυναίκες δεν μπορούν να ενωθούν με κάτι νεκρό. Η διεκδίκηση ενός νόμιμου ονόματος αποτελεί πράξη απάτης, είναι το έγκλημα της προσωπολατρίας, που τιμωρείται με φυλάκιση έως και είκοσι ετών. "Φύγετε από αυτήν αδέλφια μου, πριν να είναι πολύ αργά!"


-Αυτή είναι μια δημόσια δήλωση για να καταστεί απολύτως σαφές ότι το όνομα Santo Bonacci δεν μου ανήκει, έτσι ώστε να μην υπάρχουν πλέον ούτε υποθέσεις ούτε τεκμήρια ότι είμαι ένα νόμιμο όνομα.


Το νόμιμο όνομα Santo Bonacci είναι ιδιοκτησία του Στέμματος και όχι μόνο δεν είναι το όνομά μου, αλλά δεν έχω την άδεια να το χρησιμοποιήσω και με τον τρόπο αυτό θα διέπραττα απάτη, διότι δεν είμαι μέλος του Δικηγορικού Συλλόγου B.A.R.

Ας γίνει γνωστό ότι δεν επιτρέπω καμία χρήση της ταυτότητάς μου ή οποιουδήποτε άλλου μέρους της περιουσίας μου που να συνδέεται με ένα νόμιμο όνομα. Δεν υπάρχει καμία δεσμευτική σύμβαση μεταξύ εμού και της Εταιρείας του Στέμματος, επομένως δεν υπάγομαι στη δικαιοδοσία του Στέμματος, όπου η ελεύθερη βούλησή μου δεν θα καταπατηθεί ποτέ.

Δεν είμαι δούλος κανενός ανθρώπου και το σώμα μου δεν είναι εγγύηση για την δόλια σύμπραξη κανενός.

Αν οποιοσδήποτε άνδρας ή γυναίκα προσπαθήσει να συνδέσει το σώμα μου με οποιοδήποτε νόμιμο όνομα θα θεωρηθεί "απόπειρα δολοφονίας".

Δεν είμαι εναγόμενος, δεν είμαι κατηγορούμενος, δεν είμαι πρόσωπο, δεν συναινώ να είμαι, δεν σέβομαι τα πρόσωπα, είμαι ένας ζωντανός άνθρωπος.

Δεν είμαι μέλος οποιασδήποτε οργάνωσης, κοινωνίας, ούτε καν των «ελεύθερων» και «κυρίαρχων» κινημάτων- είμαι ένας ειρηνικός και δίκαιος άνθρωπος.

Δεν είμαι πολεμοχαρής ούτε εχθρικός. Υποστηρίζω την Ειρήνη, την Αγάπη, την Αρμονία την Αλήθεια, την Ευτυχία, την Ενότητα, την Ευημερία.

-Santo Bonacci
,
21 Ιαν. 2015

Omnia Vincit Veritas! Carpe Diem!